Dansefest 2024

presenterer

DANSEFEST 2024

"Byen Vår"

Velkommen til Stavanger Kulturskoles danseforestilling, Byen vår, der Stavangers sjel utfolder seg gjennom bevegelser og toner.

Inspirert av film og musikal «In the Heights» inviteres du til å oppleve hverdagens magi, hvor puls og tempo danser i takt med byens hjerte, akkompagnert av regionens egne artister. Hva skjer når rytmen forsvinner og disharmoni skapes? Hvor er da fellesskapets pulsslag?

Danseelevene som deltar, er fra 4 år til voksne og danser i ulike sjangre; ballett, jazzdans, showjazz, hip-hop og moderne/samtidsdans. Bortimot 700 elever vil stå på scenen over de to forestillingsdagene.

Vi vil fortløpende legge ut nødvendig informasjon om oppmøtetider, kostymer, billettinformasjon, foreldrehjelp og lignende på nettsiden vår www.stavangerkulturskole.no. Alt av informasjon vil dere kunne finne her.

Forestillingstider

Lørdag 1. juni 12:00 og 18:00