Bransjetreff // aktører innen kulturtilbud for ungdom

Stavanger kulturskole og Ungdom & Fritid inviterer deg som leder en virksomhet eller organisasjon som tilbyr kulturelle fritidstilbud og kulturarrangement for ungdom bosatt i Stavanger kommune til et uformelt bransjetreff tirsdag 24. oktober 09:00-11:00 på Tou Scene.
Vi har tro på at nye spennende prosjekter og samarbeid oppstår gjennom nye relasjoner. Det er viktig at vi som jobber med kulturtilbud for ungdom i Stavanger kjenner til hverandre slik at en kan dra nytte av hverandre og ikke minst få overblikk over hvilke tilbud som finnes og ev. mangler.
Stavanger kulturskole arrangerte nylig sammen med Ungdom & Fritid en intern konferanse for kommunale aktører, men vi ser også nødvendigheten i å inkludere eksterne organisasjoner.
Kulturbegrepet er stort. I vår sammenheng retter vi oss mot fritidstilbud hovedsaklig innen kunstuttrykk som musikk, dans, visuelle kunstfag og teater. Gaming og sirkus/sjonglering kan også tas med. Vi er åpne for innspill skulle du tenke at flere fag må inkluderes. Vi er nysgjerrige på hva som finnes i Stavanger.
Program:
- Kaffe, frukt og mingling
- Liten presentasjonsrunde av og med aktørene.
- Kort om UNGkultur prosjektet (et pilotprosjekt drevet av Kulturskolen og Ungdom & Fritid med midler fra Kulturtanken)
Meld deg på her (påmelding via skjema obligatorisk):